jag ska på cirkus



Vad heter du?
 - Moa
Vart bor du? - Lund
Trivs du där? - Det är fint
Brukar du läsa horoskop? - Nej. Fast ibland när jag hittar en metro eller så
Har du körkort? - Nix
Äger du några converseskor? - mminst fem par. fast tre är fusk och jättetrasiga och de andra två är likadana (fråga inte)
Favoritdjur? - Batman
Vad spenderar du dina pengar på? - godis
Senaste konserten? - Var väl på kulturnatten om man räknar det. På mejeriet... det var jazzklubb
Festar du? - just nu: nej;)
Sprit, cider, vin eller öl? - beror på vad jag ska ha det till. Öl är ju bra till det mesta (utom att tvätta sår med...)
Brukar du bli för full? - nej
Antal kuddar i sängen? - två
Kan du baka bullar? - ja för fan!
Bläck eller blyerts? - tusch
Mc donald's eller burger king? - mc donalds. Grillat smakar kol
Är du allergisk mot något? - Jag hävdar att jag är allergisk mot fullkornspasta men mamma tror mig inte
Äger du ett busskort? -  Ett rabattkort
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - ekologisk för kor är söta
Vad åt du till frukost? - tror inte att jag år frukost...
Hur ser du ut idag? - som en svensk flagga; gul och blå
Har du haft sex idag? - eh gissa?! 
Nästa mål i ditt liv? -  vet ej
Vad såg du senast på tv? - Ingen aning
Hur svarar du i mobilen? - hej de-e-moa
Vem ringde du senast? - Malin tror jag
Vad sa den du ringde? - att hon hade ringt mig
Antal timmar sömn inatt? - 10 typ
Sov du ensam? -  ja vad annars?!
Vad innehåller din favoritnattmacka? - kall potatis och kaviar 

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng  jag
Du sov hos - är inte helt säker, jag sov i min mormors sommarstuga men det var länge sedan... jag sov på tåg. SJ!
Såg dig gråta - vet inte
Fick dig att gråta - säkert mamma
Du delade en drink med - säkert Malin, hon lockar ut mig på en massa skit
Du gick på bio med - familjen. 
Du gick på stan med - Folk igår...
Skällde på dig - säkert mamma
Skickade ett e-mail till dig - Jag är så dålig på att kolla min mejl...

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det - mm
Bråkat med ditt husdjur? - klart, skitkatten är i trotsåldern just nu
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Nej

SAKER
Tar du droger? - definiera droger. Socker: ja, LSD; nej
Dricker du? - man måste dricka för att leva...
Vem är din bästa vän? - många
Vad är du mest rädd för? - bussar
Vilka kläder sover du i? - jättestora scouttröjor 
Vart vill du gifta dig? - vid clifs of dover
Vad hatar du verkligen? - Svamp
Har du varit kär? - Ja
Kör du? - nej, men jag har körkortstillstånd
Har du ett jobb? - nej
Gillar du att ha folk omkring dig? - ja, oftast
Är du ett hälsofreak? - nej

STUFF 
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? - tyvärr 
Är du ensam nu? - ja
Några piercings/tatueringar? - i öronen. och inte bara vanliga örhängen utan riktig piercing!
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Loke... och körmusik
Vill du gifta dig? -nej
Vill du ha barn? - ja

FAVORIT
Rum i huset? toaletten på övervåningen eller mitt rum
Typ av musik? - mycket
Månad? - oktober, då fyller jag år

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - nej, men jag har försökt
Köpt någonting? - ja, kebab
Varit sjuk? - lite
Sagt "jag älskar dig"? - tror inte det
Träffat nån ny person? -  säkert
Saknat någon? - ja
Kramat någon? - ja
Kysst någon? - jag har nog pussat någon men inte kysst

SENASTE
Låt du hörde - William it was really nothing- the smiths
Film du såg - är inte helt säker men jag såg amelie från montmartre i veckan
Drink du köpte - 
Mat du åt - riktig söndagsmiddag. med brunsås och lingon och allt
Gången du åt en 7-Eleven korv - har inte gjort det
Människa du slog - nog min lillebror
Stora bussresesan - mellan umeå och luleå
Långa telefonsamtal - ?
Irritation - min kattfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0