bajsmusik

Enligt last.fm har jag lyssnat på nästan 600 (597) låtar på 8 dagar. Det tycker jag är ganska mycket... Jag kanske borde leta upp ett liv. 

Jag har varit musikalisk idag. Jag hade körrep i två timmar och så har jag övat jättemycket piano (och det behövs för jag är riktigt kass). Men jag blir bättre i alla fall! 

Jag är också väldigt irriterad över att jag har min musik splittrad på olika hårddiskar, jag får inte tag på det jag vill ha. Och jag får så himla dåligt samvete varenda gång jag laddar ner. Det räcker inte med att jag säger att om jag blir rik så ska jag köpa tillbaka allt. Ändå finns det massa musik som jag vill ha nu! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: jag håller med, det blir inte bättre om man delar upp det. jag känner själv också att jag inte vet om jag vill vara kvar i gruppen, känns mest som vi diskuterar uppenbara saker. Det jag menar är bara att vi är så fokuserade på en del av jämndställdehten i gruppen och missar en hel del andra viktiga saker. Vi borde inte ens säga att vi jobbar med jämnställdhet mellan män och kvinnor, utan istället säga att vi jobbar med jämnställdhet för alla människor och att alla människor ska behandlas lika.

2008-09-29 @ 20:10:43
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0