Liten lista

 

Detta är onödigt, det är ändå ingen som läser sånna här listor (motbevisa det snälla).

A-Z-quiz.

A is for age: 16
B is for booze of choice: Jadu, vin kanske, rött, eller hederlig öl, inget krux här inte.
C is for career: Nåt kreativt, typ musik, helst vill jag sjunga.
D is for your dad?s name: Jonas
E is for essential items to bring to a party: Öh, ett glatt humör (vilken klycha).
F is for favourite song at the moment: "En vacker visa till Linnéa" av Cornelis Vreeswjik nycker jag mycket om.
G is for favourite game: Alfapet
H is for home town: Lund
I is for instruments you play: Stämmband:D och lite piano.
J is for jam or jelly you like: Drottningsylt.
K is for kids: Kanske, men inget Emma-style; fyra på fyra år (inget ont om det, Emma)
L is for living arrangements: I ett jäkligt svårmöblerat rum i ett gult radhus.
M is for mother?s name: Hedvig
N is for name of your crush: None, nada, ingen, inget
O is for overnight hospital stays: En eller två nätter, jag opererade bort blindtarmen i alla fall.
P is for phobias: BUSSAR!!!
Q is for quotes you like: Bajs på den frågan.
R is for relationship that lasted the longest: Med mig själv, mer än 16 år nu.
S is for sexiest living creature: Lever Wolverine?
T is for time you go to bed: Från 10 till 3
U is for underwear: Mörkturkosa med pandor på från Primark, kostade motsvarande 18 spänn.
V is for vegetables you love: Paprika och majs.
W is for weekend plans: Sola och ha picknick och lite kör såklart, som alltid.
X is for x-rays you?ve had: Jag röntgade min arm när jag var tre, det var en spricka så jag fick gipsa.
Y is for yummy food you make: Cilli com crane och fläskpankaka.
Z is for zodiac sign: Våg (är det det det betyder?)
Å är för åt dem som du vill skicka listan vidare till: Alla som vill får, om man har läst så här långt.
Ä är för älsklingstrend: Äh, vad är trendigt nu i alla fall? jo, typ jeans uppvikta till precis över knäna, de är OK.
Ö är för en önskan just nu: Nej, det slår ändå inte in. Okej, jag önskar mig glass! Se, ingen glass här inte!

Snart ska jag se på top model...

 


Kommentarer
Postat av: Parre

dude, i read the whole fucking list!

2008-05-07 @ 22:28:20
URL: http://piwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0