Jag vill ha en sjömansklänning!

Jag har haft en lugn helg. På lördan hade jag först en väldigt miserabel körrepetition. Sen åkte jag, pappa och mina bröder till min mormors sommarstuga i Mellby utanför Kivik på österlen. Där hängde jag med mina små kusiner, badade lite, åt rabarberpaj... 

På Söndan gick vi upp för Stenshuvud (alla utom Minna 3 år som satt på mina axlar), sen åt man lite glass, badade lite till och lekte i lite sand. När vi var tillbaka i Mellby gungade vi lite och jag och Castor 5 år började göra en krans av allehanda blommor. När kransen var klar skulle naturligtvis Minna också ha en och när hennes var klar skulle Castors nalle också ha en. Så jag spenderade kanske en timme åt att göra kransar... vanliga bilder är tråkiga så ni får se dem så här om ni vill:



Om någon skulle få för sig att ge mig en present så vill jag verkligen, verkligen ha en sjömansklänning! En sån:
image6(bangar inte håret heller)

Kommentarer
Postat av: Parre

åh VI SKA SHOPPA PÅ ONSDAG! :D:D

2008-05-26 @ 23:19:40
URL: http://piwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0