Jag fryser om fötterna

Jag har varit i Göteborg men det orkar jag inte skriva om. 

Istället tänkte jag klaga lite på min dag. Jag är så trött! Vem det än är som tog bort vår sovmorgon på onsdagar är jag jäkligt irriterad på. Så har jag haft spanska provbanksprov, det var bajs. Gaaaaaaah.... 

Och så har jag gått i ösregn i sandaler och tagit livmoderhalscancerspruta. När jag var på apoteket var det jättelång kö, när mitt nummer började närma sig blev det något fel på nummersystemet, situationen blev mindre enkel och jag gillar inte när saker blir mindre enkelt *gnäll*. Sedan tog det jättelång tid innan jag fick mitt vaccin för hon som skulle hämta det var praktikant och skulle ha någon annan att signera det. Blablabla... Sen så fungerade inte deras kortläsare i kassan. Jag sa att jag skulle g ut och ta ut pengar, när jag var ute insåg jag att jag visst redan hade pengar så att det räckte. Så fick jag gå tillbaka. Och det var så kallt om fötterna....

Jag gnällde lite för Demo om att jag ville ha en kille, speciellt när de regnar och är kallt. Malin svarar; då får det vara en väldigt lätt kille annars blir det tungt att få något skydd från regnet... Demo klämmer till med; eller en väldigt lång så att han kan böja sig över dig... Haha, jag har så roliga vänner (OBS! Ironi! men jag tycker om den ändå) 

Nn känner jag att det här mest börjar likna en tioårings dagboksanteckningar och då är det nog bäst att jag lägger av illa kvickt.

Jag har en sån här jobbig klump i magen och jag vet inte varför och jag vet inte hur jag ska få den att försvinna och jag vet inte ens om jag vill att den ska försvinna... Jag har inte lust med någonting. 

Jo, jag har lust att åka buss i evigheter. Och det ska regna utanför

Kommentarer
Postat av: Parre

Du får berätta om Göteborg när du blri frisk igen. :)

2008-05-20 @ 23:00:17
URL: http://piwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0