Att jag vill ha dig det vet du, jag tänker ju knappast på nått annat...

Någon borde verkligen göra film av Kristina från Duvemåla (för er som inte vet det är Kristina från Duvemåla en musikal som bygger på Vilhelm Mobergs Utvandrarepos). Ju mer jag tänker på det desto mer tycker jag det, verkligen. Jaja, jag får väll göra det själv någon dag. Allt får man göra själv!

Nåja, nu imorgon åker en massa skitungar (som jag visserligen tycker väldigt mycket om) åka till Siesta. Jag är inte så förtjust i detta! Jag vill också med! Jag vill bo i tält, äta skräpmat, lyssna på bra musik, vara skitig, lyssna på bra musik, dricka öl, skita på bajamaja, vara skitig, LYSSNA PÅ MUSIK!!!!!! Jag vill! Men jag får inte. Så för att trösta mig i min nöd ska jag shoppa. Jag är väldigt sugen på denna klänning:
image7
Dock är den dyr och i ett helt hopplöst material, vem fan går runt i silke nu för tiden? Jag skulle ha sönder den på en kvart. Men jag vill... 

De hade föresten utförsäljning av Malmö Opera & Musikteaters klädlager. Fan vad jag är bitter över att jag missade det. Jag ville köpa Kristinas gula klänning, eller åtminstonde köpa min egen klänning som syddes till mig för jättelängesedan...

Nu ska jag rita vidare på min serie!

Kommentarer
Postat av: Parre

jeffla skitungar!

2008-05-28 @ 17:47:38
URL: http://piwa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0