A-lululululul

Tjo people! (dvs alla ni ca tre som läser min blogg) Nu är jag hemma från min farmor och farfars sommarstuga. Trevlig helg, den var regnigt, kallt, rökdoftande, kallt, katthårigt, rått, trasigt-kylskåpig, ingen-lust-allsig. Sa jag att den var kall? Och det var trångt! Då ska det tilläggas att vi bara var åtta stycken: farmor och farfar, mina föräldrar, bröderna, min faster och jag. Om alla kusiner och alla andra som kunde ha varit där hade vart där så hade vi varit, låt mig räkna, typ 19. Jag är djupt tacksam över att alla andra var någon annan stans, annars hade jag dött en mycket plågsam, långsam död. Drama Queeeeen! *dramatisk gest*. 

Jag har i alla fall fått mycket tid att göra saker på. Tyvärr har jag inte haft så mycket att göra. Så jag har läst! Vid det här laget har jag plöjt halva Garp och hans värld (och dude, den är bra!)  Och när folk såg på fotboll tog jag en promenad till havet. 

Så här fin är vägen dit:

och så här fint är havet:


och så här ser Moa ut när hon posar på stranden:

Vi kan göra det till en outfit-bild (+extra fakta, det bjuder jag på)

Tröja: Second Hand från Espositos 50-spänns låda. Den kommer tydligen från ett märke som heter Prospirit, är i storlek L (jag har till och med sytt in den) och just nu luktar den rök. Vi har gjort mycket tillsammans. På den står det "Life's a bitch (förlåt beach, jag skrev faktiskt inte fel med flit) in California".

Sjal: Från Indiska, synnerligen nyköpt, har ingen livshistoria än.

Byxor (som inte syns): Cheap Monday, var svarta, är nu gråblå. De har successivt spruckit längs hela grenen och jag lagar dem innan jag tar på mg dem varje gång. De är mina babies bland många andra.

Skor: Adidas och väldigt klassiska. Jag fick dem av min mamma när vi skulle till London för att hon skulle stå ut med mig (jag tenderar att få skoskav).

Hörlurar: Skull Candy, jag fick dem av mig själv i julklapp.

Flicka: Sämre exemplar av sen 1991 års modell, tämligen oanvänd, fungerar bäst i nedförsbacke, dåliga bromsar och repig lack. Bra ljudanläggning. Utmärkt för dig som inte ställer höga krav och har tålamod. Gnällig motor. Snälla någon...

Om man vill göra något med mig i veckan blir jag glad. Hör av dig, pretty please...

Kommentarer
Postat av: Parre

Vi SKA leka imorgon. :)

2008-06-22 @ 18:09:04
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Parre

Jag vi ska leka, vad vill du leka? :D

2008-06-22 @ 18:26:39
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Parre

Vi kan fika i stan!

2008-06-22 @ 18:47:27
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: tito

ack, fina bilder!

och jag läser din blogg sådär ibland FAKTISKT :*

2008-06-22 @ 19:13:27
Postat av: Parre

Klockan 3? :D Eller är det för sent? :o

2008-06-22 @ 19:39:35
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Parre

Ja, klcokan 3 vid klumpen. :)

2008-06-22 @ 21:49:18
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Mika

Fina bilder! Och jag kommer också vara vid klumpen imorron klockan 3 :)

2008-06-22 @ 22:00:07
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0