Eternal sunshine of my mind

Jag hade en fin dag sommardag igår. 

Jag sov länge, sen väckte min mamma mig men det gjorde inget. Jag funderade på om jag skulle följa med till min farmor och farfars sommarstuga eller om jag skulle stanna hemma. Jag bestämde mig för det senare. 

Så jag ringde Malin. Vi bestämde att vi skulle bada i Lomma. Vi skulle åka 13.32 från stationen. När jag kommer dit sitter Martin och flinar å en bänk och pekar mot bussen bakom mig. Den går till Lomma.... Den är proppfull, typ tio kommer inte på den. Malin var sen. Så när hon så småningom kom bestämde vi oss för att ta naturbussen till Bjäred istället. Naturbussen är en bra sak. Den var nästan tom och där fanns en norrländsk guide som pratade med oss. 

När vi kom fram kunde man se från stranden hur mycket folk det var i Lomma, vi var glada för att vi inte var där. vi badade och solade och läste högt ur Martins bok och åt kanelbullar och drack äppelcider. När vi skulle köpa glass var där världens sötaste unge. och man måste ha på sig byxor när man köper glass, visste du det? Vi tog bussen hem. Precis innan Nova kom jag på den strålande iden att vi kunde hoppa av där, de har ju luftkonditionering. Det var en dålig idé, det var stängt. Så vi gick in till stan. Där badade vi fötterna i fontänen på Klemenstorget och sen cyklade vi hem, Malin och Martin till Malin och jag till mig. 

Jag åt pastasallad och såg på bröderna lejonhjärta. Plötsligt ringde det på dörren. Det var Demo och Jens som hade tröttnat på Ung på Scen. Vi såg på Extrem Home Makeover och Jens spelade piano. Sen länsade de min frys på piroger. Malin och Martin kom och vi åt knäckglass. Sen såg vi på "Eternal Sunshine of a Spotless Mind" , den var bajsbra.
 
Demo fick för sig att hon skulle se 29:92, det tyckte inte vi så vi gömde hennes saker. Sen gjorde vi te och Demo surade. Vi fick ge tillbaka hennes saker och hon och Jens tog bussen till stan. 

Jag gick en bit med Malin och Martin (de heter för fan samma sak) såg vi två igelkottar som hade sex. Vi ångrade att vi inte filmade det och la ut det på YouTube under igelkottsporr. Sen gick jag hem och läste och la mig typ två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0