SOMMARLOV!!!

Igår slutade jag 1:an! Vilket fantastiskt nog innebär att jag har sommarlov nu. Och det är bra... 

Min dag igår började med frukost i Parres koloni. Vi hade extremt mycket mat och en jäkla massa jordgubbar. Sedan knatade vi iväg till Spykens finklädda aula där vi lyssnade på esteternas fina spelande och rektorns tal. Sen bar det av till ett klassrum där vi sa hejdå till klassen. Jag tänkte på en sak så här i efterhand; vi fick inte våra betyg. När får vi dem? Sen blev det lunch på Mikai och sen stack jag hem och målade.

På kvällen var jag väldigt alternativ. Istället för att supa och slåss var jag hos Moa med Micka och Jens och spelade Norrländska sällskapsspel, åt gräddbullar, te och chips och såg på film:)

Idag har jag en typiskt tråkig (men tråkigt är bra ibland) sommarlovsdag. Jag har typ läst ut en 300-sidors bok och sovit länge. Var det någon som är på att bada imorgon? Jag känner att jag måste göra saker, annars blir jag sittande här och ruttnar. Vill någon shoppa? Det är sommarrea nu... Helt otroligt, jag har varit utan folk i en dag och jag är redan less på det. jag är sällskapssjuk...!
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla är vi alternativa

jag shirin och parre vandrade runt i lund och sedan skre vi vykort och la i folks cykelkorgar :)

2008-06-15 @ 12:43:01
URL: http://vitryss.blogg.se/
Postat av: Parre

Nova på onsdag? SNÄLLA?! :((((

2008-06-16 @ 17:49:12
URL: http://piwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0