Oj

DAGENS VILL HA VAR: Pengar och godis. Avsaknaden av det ena utesluter dock det andra. Jag har gjort av med typ 600 på mindre än en vecka på ingenting.
DAGENS KLÄDSEL VAR: Vit svartprickig kjol och svart tröja. POP!
DAGENS SMINK VAR: Inget så vitt jag minns.
DAGENS FRISYR VAR: Ren...
DAGENS LÅT VAR: Poupee de cire, poupee de son- France Gall.
DAGENS PLANER VAR: Inget alls. eller jo, jag skulle stryka skjortor och hämta post åt Mormor, jag måste ha något att göra. Shirin, ville du vara med mig? Jag har fortfarande inte ditt nya nummer så jag kan inte prata med dig.
DAGENS SAKNAD VAR: Något att göra, min säng.
DAGENS BÄSTA VAR: Ny bra bok. Nr. 5 detta lovet.
DAGENS ROLIGASTE VAR: Någon hade kört igenom yougurt på radion. Eller var det igår?
DAGENS DUMMASTE VAR: Att det började regna när jag precis hängt tvätt utomhus.
DAGENS MISSLYCKANDE VAR: Att flädersaften vi hade i kylskåpet var äcklig och att jag inte gjorde något vettigt.
DAGENS DROG VAR: Jag sysslar inte med sånt, jag vill lida så mycket som möjligt.
DAGENS KÖP VAR: Inget, inte slösa mer pengar nu!
DAGENS GODIS VAR: Apelsinjuice.
DAGENS HUMÖR VAR: Långtråkad (titta, jag hittar till och med på nya ord).

Kommentarer
Postat av: Shee

Mitt nya nummer är 0762724195. Nämn plats och tid, darling, and I'll be there.

2008-06-26 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0