Jiddra med Zohan, snälla...

Jag vaknade klockan 12 av ett sms. Det var Börje som undrade när vi skulle träffas. Jag ringde henne och hon berättade glatt att hon hade varit uppe sen typ halv 8. Tsk! I alla fall träffades vi klockan 3 och åt glass på Pertutti. Jag fick stackars lilla väna Börje att ta blå bubbelgumsglass. När hon väl hade valt det sa hon att hon inte tyckta om blå bubbelgum. Hon är söt. På H&M provade vi kläder.



Sen bestämde vi oss för att turista i Lund. Mannen heter Henric Schartau.

Börje utanför Domkyrkan.

Man får kanske se fler bilder någon annan gång men nu segar sig nätet. I alla fall gick vi på bio och såg "jiddra inte med Zohan"; utan tvekan en av de sämst filmer jag sett. Den slår American pie 2! (Dock inte "Meet the spartans"). Jag skriver säkert ett långt inlägg om det ikväll när jag har tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Shee

VA?! Men den filmen verkar vara bra... Jag är djupt besviken.

2008-06-25 @ 21:55:28
Postat av: Malinowitz

HAHAHHAHAHA XD bilden på dig med statyn måste vara bland det roligaste jag sett i mitt liv

2008-07-20 @ 14:52:00
Postat av: densamme

Jag saknar Börje ._.

2008-07-20 @ 14:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0