Jag vill till Sibirien

Åh, gud jag är så varm. Jag är inte byggd för det här vädret, jag är byggt för den Sibirsika taigan eller nått. Och så här kommer det fortsätta hela sommaren. Vad ska man ha på sig egentligen, vad krävs? Jag har jättekorta shorts, bikini och ubertun blus, då ska man fan inte bli för varm, Herregud, jag har ju till och med sandaler!

Min dag började med att jag låg och snoozade i 30 min. Hela tiden vaknade jag till och trodde att jag var sen. Sen hade jag klädproblem.... När jag väl kom till skolan så var det tråkigt. (var är johanna?). 

På samhällskunskapen blev jag KIDNAPPAD av Demo. Först försökte hon snällt och fint övertala mig att skolka, när inte det gick försökte hon muta mig, men jag stod emot. Då tog hon till våld, hon tog min väska och sprang iväg. När jag väl hann ifatt henne var vi redan ute och hon lovade att hon skulle köpa glass till mig, då kändes det inte som om det var någon idé att så emot, hon skulle ändå vinna till slut. Vi gick till paniken och jag fick en sandwich, sen satte vi oss på lekplatsen. 
 
Efter spanskan gick jag till Järnåkraskolan där jag ska jobba i sommar. Jag skulle dit och prata om arbetstider och sånt. När jag väl hittade var jag skulle vara fick jag reda på att jag kommer att arbeta från 8 till 16.30 och jag ska jobba med någon kille som inte var där. Tydligen

nu ska jag äta

Kommentarer
Postat av: Nancy

Vill du ha en ny header?
Var med och kommentera inlägget "En blå header"!

2008-06-03 @ 18:26:16
URL: http://giveitall.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag tänker kidnappa dig nästa vecka.

2008-06-03 @ 19:15:35
Postat av: Anonym

Frukta inte denna handling, jag skola behandla dig väl.

2008-06-03 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0