Dagens dagens dagens...

Dagens frukost: Jag hittade värdens bredaste bröd i köket. Det blev en mycket lång macka med färskost, tomater salt och världens konstigaste peppar som smakar kanelbullar men är väldigt god. Till det drack jag apelsinjuice.
Dagens klädsel: Ganska tråkig, jeansshorts och blå ribbad t-shirt med knappar (den är ekologisk, bra va?).
Dagens godis: Jordgubbstårta! Och chips. Vissa ser på matchen, jag äter upp deras chips, fotboll är trist.
Dagens dryck: Mjölk.
Dagens längtan: Att det ska hända något...
Dagens låt: En liten kärleksång :D Det är visserligen en bok men det är i princip det enda jag har gjort i dag och sång finns ju med så... 
Dagens plagg: Min vinröda filt. 
Dagens avundsjuka: På människan i boken jag har läst ut idag... 
Dagens sämsta: Inget...
Dagens bästa: Min fina bok; En liten kärleksång av Michelle Magorian. Läs den! (fast helst på engelska, den är bättre då).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0