Cykla tandem på Ven!

Jag är fett med pepp! Imorgon ska jag med klassen till Ven. Vi ska lulla runt på denna söta ö på cykel. Och jag ska cykla tandemcykel tillsammans min lilla Malin! Hur kan man då vara annat än pepp? Det är bara de där med kläder....

Det låter lite löjlig, särskilt eftersom min garderob för tillfället är fylld till bristningsgränsen (den ska rensas), men de senast dagarna har jag haft väldigt svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Missförstå mig inte, jag måste inte altid känna mig extremt fin, men det måste kännas rätt, även om det innebär att jag går runt i militärkeps och gubbyxor. Och de senast dagarna har inget känts särskilt bra (vilket i sin ur har resulterat i att jag ser ut som fan).

Vidare har jag varit med om en del nederlag på klädfronten. idag hittade jag den finaste klänningen i världen på Esposito. Den fanns i massa mönster och två storlekar. Alla de fina mönstren var för stora! Alltså ingen klänning för mig. Det var kanske tur för jag hade redan spontan köpt en Morrissey-skiva halvtimmen innan. Jag älskar den mannen, han är min husgud och därför känn det inte riktigt rätt att ladda ner (de gör de förövrigt aldrig) och dessutom vill man ju ha fodralet. Därför har jag bara en sisådär tre album av honom. Det är ju en bar början tänker man. Problemet är bara det att denna fantastiska man under årens lopp har spytt ur sig typ 20 album, och det utan The Smiths inräknat. Jag räknar med att ha alla innan jag dör men högre än så vågar jag inte sätta målet, (gubben fortsätter ju bara med att göra fler och fler, han är som en kanin).

Jag har hittat en fantastiskt fin sjömansklänning på Tradera som jag inte tänker visa för då kan någon komma och sno den.  problemet är bara det att man måste vara 18 för att lägga bud... Jag får gnälla på mamma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0