kattkattkatkatkattttkaaaa

Nu är det helt jättebestämt! Jag får en kattunge runt den 6:e september! En liten flickkatt tror de att den är men man kan inte veta riktigt säkert än, de är så små. 
Så... är det någon som har förslag på kattnamn? Hon är gråstrimmig med lite vitt om det nu skulle spela någon roll och vi vill gärna ha ett namn från en konstnär, musiker eller författare... 
Mina favoriter so far är.
  • Tess
  • Spider
  • Astrid
  • Storm (efter hon i x-men så med engelskt uttal)
  • Edith (som Piaf)
Min mamma tycker Simone efter Simone de Beauvoir...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag heter Astrid, och tro mig, det är inget man vill göra :( Men åh Simone! Bästa namnet! :D

2008-09-21 @ 13:10:32
URL: http://tigerharen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0