'o'

Jag tänkte att jag skulle göra lite egna listor...

5 saker jag vill ha just nu:
  • En polaroidkamera
  • Ett munspel
  • En svart kjol med hög midja
  • Ett snyggt skärp
  • Världens bästa bok, "En liten kärlekssång", på Engelska.
5 saker du kanske inte visste om mig:
  • Jag är livrädd för bussar
  • Jag kan inte höger och vänster
  • Jag har precis börjat samla på vykort, både skrivna och oskrivna, så skicka fina vykort till mig så hamnar de över min säng och blir det första jag ser när jag vaknar.
  • Min mamma måste vattna mina krukväxter annars dör de...
  • Jag fick VG i musik när jag slutade 9:an
Det är den hemska sanningen om mitt liv:D

5 saker jag inte äter:
  • Julskinka (jag vet att det är extremt hycklande eftersom jag äter kött annars; men jag tycker så synd om grisen)
  • Svamp
  • Ägg (jag äter det i mat, typ pannkakor, men inte stekt, kokt, rått eller så
  • Couscous
  • Squash
5 saker jag ska göra innan jag dör:
  • Åka jorden runt (och då menar jag verkligen jorden runt och ingen mesvariant typ England-USA-Kina-hem).
  • Hoppa bungyjump ingen
  • Få något uppkallat efter eller tillängnat mig, typ en opera, en plats, en sjukdom, en komet etc.
  • Skriva en bok (åtminstonde mina memoarer)
  • Förlika mig
5 tal om mig:
  • Jag är 165,8 cm lång
  • Jag har storlek 39 i skor
  • Jag väger ca 55 kilo
  • Jag är 6146 dagar gammal (har jag räknat ut på mitt ben, det stämmer nog inte).
  • Jag har 60 i hattstorlek (vad har du?)
5 saker jag skulle vilja kunna:
  • Franska
  • Fläta hattar
  • Framkalla film
  • Spela instrument, gärna cello och piano
  • Skriva stenografi

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag har inte träffat dej heller på eviiigheeter!

2008-07-12 @ 18:12:34
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0