Dude, England...

Jag sitt-ligger invirad i filtar i min säng i t-shirt och ser på "Morden i Midsommer" och utnyttjar att jag är ensam hemma. Imorgon ska jag jobba och det är naturligtvis bajs, men vid lunch har jag jobbat halva tiden, då är det bara 7 och en halv dag kvar, det är inte bajs. 
Jag har klippt gräs hela dan och det är ganska trevligt för jag kör sittmotorsgräsklippare och jag kan lyssna på p3 i hörselskydden.

Åh, vet ni vad? Jag vill tågluffa i England och på Irland. Jag vill till Oxford igen. Jag vill äta Yorkshire pudding med ärtor och glace och jag vill gå i regnet med paraply. Jag ska sitta på tåg och åka timme efter timme genom det vackraste landet i hela världen. Jag vill till Camden Lock, jag vill räkna barskyltar, jag vill upptäcka att puben som jag gått förbi varje dag i självaverket är puben där Tolkien och C.S Lewis diskuterade sina böcker med varandra. Jag vill äta de godaste mackor som finns att få i denna världen. Jag ska rymma! Men ni ska få vykort.
 
(Bilden är faktiskt över England)

Kommentarer
Postat av: Parre

Jag vill också till England..

2008-07-15 @ 23:38:47
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Malin

pudding med ärtor?!?!

2008-07-20 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0