lalalalalalalalull

Hatar du mer än 3 personer?
Jag sysslar inte med sånt...

Har du försökt ta ditt liv?
Nej

Hur många hus har du bott i?
två

Vilken är din favvoglass?
Lime eller citron sorbet.

Vilka är dina favoritskor?
Mina sandaler

Har du fällt krokben för någon?
Absolut, jag var en skitunge på dagis, jag brukade fälla folk med bandyklubbor för att se om det gick.

Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Spanska (men jag fick MVG:))

Vilket/vilka var ditt favoritämne den här terminen?
Svenska typ.

Äger du någon Britney Spears CD?
Nej, men en singel kanske.

Har du någonsin spytt bland folk?
Nej, jag sysslar inte med sånt

Vilket stjärntecken är du?
Våg

Sommar eller vinter?
Höst

Har du örfilat någon någongång?
Ja

Spelar utseendet någon roll?
Ja, tragiskt men sant. Fast inte så mycket.

Favoriträtt?
Pasta

Är du förlåtande?
Nej, inte särskiljt, jag är bitter som fan.

Hur många barn vill du ha?
Ett kanske.

När grät du senast?
Vet inte.

Har du kallat din lärare mamma?
Nej??

Vad är dina smeknamn?
Eh, det är aldrig någon som använder Sputnik, men det är ganska officiellt

Är du nöjd med ditt liv?
Lite kanske

Gillar du dig själv?
nej, vem gör det?

Är du närmare din mor eller din far?
pappa

Favoritegenskaper hos det motsatta könet?
Att kunna spela cello... Nej, men seriöst... eh, typ humor.

Vad skulle du göra om du fick va det motsatta könet för en dag?
Shoppa på h&ms killavdelning

Vad är klockan när du svarar på detta?
20.42

Kommentarer
Postat av: t.

Har du fällt krokben för någon?

Absolut, jag var en skitunge på dagis, jag brukade fälla folk med bandyklubbor för att se om det gick.



DU ÄR COOL!

2008-07-07 @ 16:56:33
URL: http://skavibakakaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0