Jaghatarmittjobbjaghatar mittjobbjaghatarmittjobb....gaaaaah

Det är så förbannat tråkigt!!! Bajs på det! Idag har jag skyfflat löv, jord och grenar upp i en skottkärra, kört till komposten, dumpat det där, kört tillbaka... Hela dagen... Jag gjorde samma sak hela förra veckan. Bara fyra dagar kvar, jag kanske överlever.

Jag är lite lessen just nu, jag vet inte varför men det känns dumt, och solen skiner till och med. 

Det är förresten min namnsdag idag (ja, jag heter Johanna). Jag vet inte om det var därför men mina föräldrar bjöd familjen på bio och vi såg Mamma Mia. Vilket skämt! Seriöst! Men vad hade man väntat sig egentligen?! (Ärlig talat mer än det här). Det som kännetecknar en bra musikal (film) är att man inte märker när de börjar sjunga, man ska inte skratta när de gör det. Jäkla bollywood!

Trevligt förresten att folk tydligen läser min blogg... Någon som vill hjälpa mig att gömma bytet från banken jag rånade?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill! Och jag vill se Mamma Mia också :O Heeeej Mooooaaaaa vi ska torka imorgon, eh??

2008-07-21 @ 23:25:53
Postat av: moa

det får du inte, du är dum! (men jag tycker om dig ändå)

2008-07-22 @ 15:33:23
Postat av: Parre

Sluta vara så negativ..:(

2008-07-25 @ 01:26:52
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: moa

svar: förlåt parre, men det går mycket upp och ner just nu och jag har inte sovit ordentligt på 3 veckor... dålig ursäkt

2008-07-25 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0