Clean up this mess

Jag måste bara säga att jag har varit väldigt duktig nu. Mitt rum är nämligen sedan några timmar väldigt rent och fint. 
Som välkänt så är jag väldigt förtjust i listor, det ser så organiserat ut och här kommer då listan över vad jag har gjort i mitt rum idag:
  • Först bytte jag lakan och bäddade fint..
  • Jag tog bort alla saker som jag lagt på hög bakom och på böckerna i bokhyllan, rensade bort och slängde allt skräp.
  • Röjde ut alla mina tidningar och sorterade, slängde och satte i backar. En back för körnoter, en för random seriealbum, en för Nemi-tidningar, en för alla mina fina gratistidningar. Fint och organiserat.
  • Jag tog bort ALLT från mitt skrivbord. Sorterade plockade undan, la på andra platser och slängde. Ställde tillbaka det som skulle vara där.
  • Flyttade mina cd-skivor från platsen mitt bland böckerna till ett annat ställe i bokhyllan.
  • Sen fixade jag med bloggen också...

Så nu är hela mitt rum fint. Bortsett från garderoben och det får ingen, INGEN, mig att gå nära. Där är det inte fint...
Här kommer guiden till Moas rum:

Min dörr och mina kassar och väskor 


Ja, alla känner väl igen en garderob när de ser den...


Här sover jag



Ja, ni fattar





Kommentarer
Postat av: t.

moa, vad fin din blogg blivit!

2008-07-13 @ 16:22:31
URL: http://skavibakakaka.blogspot.com/
Postat av: Mika

Oj, det var duktigt! Jag önskar jag också kunde ha den självdiciplinen... Och bloggen har blivit mycket snygg btw.

2008-07-13 @ 18:26:19
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0