At the end of the day you're another day older, And that's all you can say for the life of the poor

I övermorgon börjar jag jobba. För första gången. Nio till fem. (Det är inte helt sant, det är snarare åtta till halv fem). Jag kommer vara trött som fan, få rejäl bonnabränna om solen skiner och bli jäkligt blöt när det regnar. Jag kommer antagligen få ont i hela kroppen och jag kommer att göra det för ynka 45 spänn i timmen. I tre veckor. Men det är en början. Nästa sommar kommer jag kunna få ett bättre jobb. Intalar jag mig. Det känns nervöst men ganska bra.

Som sagt kommer jag börja klockan 8 på måndag. Nu är det så att jag inte går upp tidigt om jag inte behöver det. med andra ord är min dygnsrytm förskjuten. Så här ser planen ut: Titta på massa tv i kväll, somna jättesent, vara jättetrött imorgon, lägga mig tidigt och därmed sova ganska länge. Gå upp vid sju, äta frukost, cykla till järnåkraskolan. 

Är det någon som är hemma imorgon och som känner för att fira min sista dag i frihet med mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0