Sjukdag

Det känns ganska löjligt att gå och bli sjuk efter fyra dagar i skolan men nu är det som det är; jag har ont i halsen och huvudet och är täppt i näsan.

Min dag har varit som följer:
ca 7.00 - Vaknar med mycket ont i halsen.
ca 7.20 - Går upp och klagar för mamma som säger till mig att gå och lägga mig igen. Jag somnar om...
11.27 - Vaknar igen.
11.41 - Går upp och sätter igång en tvättmaskin med mina fiskarbyxor. Äter glass till frukost framför ett arkeolog program på kanal 9. De grävde ut gravhögar från bronsåldern. 
Någon gång senare - hänger framför datorn.
Mer senare - Ser på öppnandet av Demokraternas partikonvents på svt. 
ca 15.17 - Gör chokladbollar.
ca 15.34 - Äter mjukostmacka och dricker varm äppeljuice. Mer partikonvent. Äter chokladbollar.
ca 15.49 - Sitter lite vid datorn.
16.03 - Ser på Top model 3. Inser att jag glömt hänga mina byxor på tork, inser att de är dyngsura och droppar lila. Lägger dem i tvättmaskinen för centrifugering. Sen lite americas funniest home videos. 
ca 17.46 - Surfar lite till. Börjar skriva detta.

Vad har du gjort idag?


Kommentarer
Postat av: Mika

Inte mycket... 3 lektioner. Tyska, idrott och Historia. Idrotten kunde jag inte ens vara med på... :/ Fast det hindrade inte mej ^^ Efter skolan. Dator, Tv, Retorikläxa, Tv och Dator. Så, där är min dag :)

2008-08-26 @ 20:20:06
URL: http://cirkulationsplats.blogg.se/
Postat av: emma

varit i skolan, suttit vid datorn, lagat mat, läst i boken vi fick på engelskan och gjort retorikläxa.. ja, inget specielt direkt XD

2008-08-26 @ 20:50:52
Postat av: DeMO

hm.. min mamma hade sagt "sluta klaga, jag kan köra dej" om jag hade sagt att jag inte mådde bra... orättvist.

2008-12-10 @ 15:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0