Lista

1: Vad har du ätit idag?
En toast och tre bitar godis.

2: Vad har du på dig?
Lila Tailändska fiskarbyxor, svart- och grårandig tröja.

3: Har du växt något det här året?
Det tvivlar jag på

4: Har du gått upp/ner i vikt det här året?
Lite hit och dit skulle jag tro, men inte mycket hit och dit

5: Vilket år har varit ditt bästa?
Det här senast var nice.

6: Vad ser du fram emot?
Min födelsedag (jag är ett stort barn), hösten, julafton, att kören och solosången ska börja...

7: Vad har du ångest inför?
Skolan i allmänhet, framtiden i synnerhet.

8: Är du öppen?
Beror på vad man jämför med.

9: Hur långt hår har du?
Inte ner till axlarna

10: Vad har du för betyg i matte?
MVG på alla prov sen mitten av sjuan, MVG på alla betyg jag fått.

11: Vilket är/var ditt sämsta ämne?
Idrott betygsmässigt. Ironiskt nog blir Musik mitt näst sämsta ämne betygsmässigt...

12: Har du en bra klass?
Ja

13: Vad ligger på ditt datorbord just nu?
Orka... Just nu har jag datorn i sängen så jag behöver väl inte skriva upp allt som finns på skrivbordet?

14: Vad gör du just nu?
Svarar på en dum lista.

15: Varför blev du arg senast du var det?
Vet inte riktigt men det var säkert mammas fel.

16: Hur ofta städar du?
Varannan vecka för jag blir tvingad till det. Hallen och toan var tredje vecka.

17: Hur länge kan du använda samma byxor utan att de tvättas?
Det beror väl på vad jag har gjort med dem.

18: Byter du underkläder varje dag?
Ja

19: Var är du nu?
Sitter på min säng..

20: Hur ser stolen ut som du sitter på?
Säng sa jag faktiskt! Lyssna då...

21: Hur luktar du nu?
Som Moa hoppas jag.

22: Vad skall du göra i helgen?
Inget mer nu...

23: Är du romantisk?
Inte röda rosor romantisk, mer Amelie från Montmartre -romantisk eller picknick på taket-romantisk

24: Vilket tv-program såg du senast?
Prodject Runway

25: Vad skrattade du åt senast?
Vet inte

26: Har du ont någonstans just nu?
Lite i halsen

27: Vilken låt var den senaste du hörde?
Den där fruktansvärda "I kissed a girl", jag vet inte vem som gjort den men den är fruktansvärd...

28: Får du hög telefonräkning?
Vet inte:S

29: Har du många vänner som kommer från andra länder än du själv gör?
Ingen som är född i något annat land (tror jag), men folk med inte supersvenskt ursprung har jag väl några.

30: När dansade du senast?
Antagligen på Flogging Molly konserten i torsdags.

31: Vad skall du göra när du är klar med det här?
Se på prodject runway

Kommentarer
Postat av: idaiaiiaiaia

project runway är så sjukt bäst

2008-08-25 @ 21:27:31
URL: http://vitryss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0