Hemma igen...

Long time no see... Jag har inte träffat folk på år och dagar. Utom Malin och Demo då; dem har jag träffat 24/7 i två veckor... 
Jag har varit i fjällen. Gått mil med packning som väger mer än en tredjedel av min vikt, ätit torkad mat, sovit i tält och inte duschat på två veckor. 
Jag skulle kunna skriva milslånga inlägg om det, får se om jag orkar senare. 
Här är i alla fall lite bilder (Sverige är det vackraste landet i världen just nu):




Är det någon som vill träffa mig någon dag? Hänga på Malmöfestivalen eller något annat? Vill någon se Miss Li med mig på Måndag?



Kommentarer
Postat av: Parre

yay du är hemma! <3

och ja, vi får ta och träffas snart. :)

2008-08-16 @ 00:38:07
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Ida the one and onlyyyy

jag träffar dig lika mycket som du vill träffa mig! alltså skall vi ses, men det blir inte förrän om en vecka, jag kommer hem på torsdag. men i skolan på fredag! pöss från fjällen 1,6 mil från Kebnekaise! :D

2008-08-16 @ 20:35:07
Postat av: Emma

jag vill se miss li med dig!

2008-08-18 @ 00:15:03
URL: http://gatanfram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0