Meningslösness

Jag måste vara en av de sämsta bloggare som finns... Jag skriver två inlägg på en dag om totalt nonsens och sen... intet mer. Jag tenderar att var antingen väldigt bra eller väldigt dålig på saker. Det gör att jag bara gör saker som jag kan och när jag möter motgångar blir jag som en hispande guldfisk i vakuum sen dör jag mentalt flera gånger och återuppstår med totalt nedbrutet självförtroende och röda ögon. 
Sen är det kanske inte en särskilt stor överraskning att det där med att spy ut meningslösa detaljer av mitt liv inte riktigt är min grej. Men vad gör man inte för att vara lika bra som alla andra.

Jag har haft en sån där otroligt meningslös dag. När man gör mycket fast helt utan anledning och sen undrar varför man inte har gjort något när man i själva verket har gjort en massa saker fast utan mening. Jag har gått upp till exempel. Det var totalt meningslöst. Skrivit engelska uppsats, tittat på geografiprov, räkna matte, ätit lunch, svarat på frågor om min kosthållning, ätit mjukglass, dragit runt på stan, cyklat till kulturskolan, insett att nej, jag hade ingen vikarie i dag heller, cyklat tillbaka till laurentsikliniken och Malin och Demo, provat hot pants på HM. Ni fattar, meningslöst.

Det enda direkt annorlunda som hände idag var att det var ett lesbiskt par i barnradion. Jag vet inte varför, men med tanke på att ca 10% (jag tror mer) beräknas vara homo/bisexuella och de allra flesta par överallt trots det tycks vara straight, så borde det väl ändå klassas som annorlunda. Eller fan vet jag, jag kan ha drömt alltihop.

man kan alltid ha drömt alltihop.




Kommentarer
Postat av: Anonym Katteelev

DU LJUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!'

2008-04-18 @ 18:05:05
Postat av: Anonym katteelev1

DU LJUGER SOM EN SPYKIST!

2008-04-18 @ 20:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0