All I hear is radio-gagga (och bajs på hur fel det säkert är)

Jag är lite lack! Jag frågade mina föräldrar om jag "teoretiskt sett" fick åka på Siesta. Pappa sa: jag vet inte vad det är men fixar du fram mer information så kan vi diskutera de. mamma sa: jag vet inte om jag tycker att det är en bra idé. Vi fortsatte prata om det tills mamma sa att nu tyckte hon inte alls att det var en bra idé och så var den saken klar. 

Det löjliga är att jag tidigare inte alls va så jättepå att åka men nu när jag inte får då vill jag absolut. Det är så typiskt! Gräset är alltid grönare på andra sidan och emellan finns hundar, murar taggtråd och gubbar med mustasch och k-pistar. Å andra sidan ska man kanske vara glad för att man inte har större problem...

En annan sak är att det verkligen känns som om jag inte har gjort något jag borde ha gjort, det är måttligt irriterande.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har du emot skäggiga farbröder?? :(

2008-04-21 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0